Facebook RSS Kanał YouTube

ĆWICZENIA po biegu

Ćwiczenia są prostą formą rozciągania głównych grup mięśniowych zaangażowanych w czasie biegu, a zestaw ćwiczeń rozciągających wykonujemy w sytuacji gdy:

  • Nie wywołują bólu, ale uczucie rozciągania mięśnia,
  • Istnieje ograniczenie ruchomości w czynności kończyn lub pasa biodrowego,
  • Wyczuwamy różnice w ruchomości między prawą i lewą stroną,
  • Stanowi nieodzowną część każdego wysiłku fizycznego.

 

POBIERZ

 

 

Jeśli zwiększasz jednostki treningowe - zwiększony tygodniowy kilometraż biegowy w połączeniu z intensywnymi zajęciami wzmacniającymi - wprowadź do swojego planu rozbudowaną wersję ćwiczeń rozciągająco-rozluźniających. Twój trening zyska dodatkową jakość, a Ty zminimalizujesz ryzyko wystąpienia kontuzji.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

przeczytaj również (wystarczy kliknąć):

Komentarze

Pogoda Wrocław z serwisu

BlogRSS

zobacz więcej
TRASA jest KOBIETĄ - mamy dowód
Data: 03/03/2016

W czwartkowy wieczór Ola zapytała czy nie wybiorę się pobiegać po lesie. Znaczy się czy nie pojadę na Rajd "Róża Wiatrów" do Puszczy Zielonka, na trasę „lajtową” ...