Facebook RSS Kanał YouTube

Moje bieganie

W styczniu 2011 roku rozpoczęłam systematycznie biegać. Pomagał mi Krzysztof Rygiel - Instruktor Sportowy. Od listopada 2012 roku trenuję pod okiem Trenera Lekkoatletyki - Marka Wrzesińskiego. Nie eksperymentowałam, poprosiłam SPECJALISTĘ o wytyczenie „właściwej drogi” . 60 minut ciągłego biegu jest już przyjemnością. Nie męczy! Kuszą nowe wyzwania.

 

Chcąc poprawiać swoje możliwości biegowe, wdrożyć musisz w życie rytm treningowy, którego absolutną podstawą jest systematyczność. Systematyczność zajmuje kluczowe miejsce w poprawianiu formy biegacza. Nawet niedoskonały plan treningowy wykonywany systematycznie będzie lepszym rozwiązaniem dla biegającego, niż doskonały plan realizowany od czasu do czasu.

 

W zależności od celu, który sobie postawisz trenować będziesz 3-5 razy w tygodniu. Nie jesteś zawodowcem, który potrafi trenować 7, a nawet 14 razy w tygodniu i w planie swoim uwzględnić musisz również czas na pracę zawodową, rodzinę i inne obowiązki oraz przyjemności.

 

Świetnym czynnikiem motywującym do regularnych treningów jest praca w grupie. W grupie najbliższych koleżanek, sąsiadek, przyjaciółek. Takie wspólne spotkania mobilizują do podjęcia wysiłku, na który w samotności nie znalazłabyś ochoty, ani siły. Takie spotkania są zaczątkiem prawdziwych przyjaźni.

 

Będę chciała podzielić się z Tobą moim doświadczeniem i wiedzą.
Chcesz wiedzieć jak  BIEGAĆ LEPIEJ?

 

Zapraszam do mojego świata – do mojego biegania!

 

Irena Trzęsicka

3:35:40 - Poznań Maraton 2013

3:43:01 - Orlen Warsaw Marathon 2013

Komentarze

Pogoda Wrocław z serwisu

BlogRSS

zobacz więcej
TRASA jest KOBIETĄ - mamy dowód
Data: 03/03/2016

W czwartkowy wieczór Ola zapytała czy nie wybiorę się pobiegać po lesie. Znaczy się czy nie pojadę na Rajd "Róża Wiatrów" do Puszczy Zielonka, na trasę „lajtową” ...