Facebook RSS Kanał YouTube

Maraton 2014 - I ETAP/III tydzień

Owoce są dobre, ale nie każdy wskazany jest dla trenującego – śliwka, morelka, grucha!     Ta ostatnia potrafi dokuczyć na zajęciach w dwójnasób  - jako niepokorny pokarm lub jako … mięsień gruszkowaty :)

 

Po długim wybieganiu zbagatelizowałam znaczenie  stretching’u – wiem, nie powinnam, ale spieszyłam się i w efekcie końcowym zapomniałam, a owa „grucha” bezczelnie mi o tym przypomniała. Dnia następnego nie mogłam wykonać zadanego planu - bolał mnie t..k i uniemożliwił wykonanie kompletnego treningu – tylko potruchtałam :(

 

Dlaczego wałkuję ten temat?

  • Po pierwsze bagatelizujemy bardzo często znaczenie rozgrzewki ogólnej, rozgrzewki ukierunkowanej, stretchingu, a te elementy są bardzo ważne, gdyż przygotowują nasz organizm do wysiłku lub uspokajają go po.  
  • Po drugie za mało uwagi poświęcamy ćwiczeniom wzmacniającym, skupiając się tylko na bieganiu. Ukrócę wymówki - nie jest do tego potrzebne centrum fitness, wystarczą hantelki, piłka, czysta podłoga i w wersji full-wypas dodatkowo zestaw pasów TRX (świetny pomysł na prezent Bożonarodzeniowy).

 

Dość pisania - idę poćwiczyć, bo irytuje mnie ta grucha :)

 

III tydzień/I etap (5 tygodni) -  plan wykonany w 80%

PIĄTEK
rozgrzewka 10 minut truchtu + gimnastyka ogólna
bieg 12km bieg w I zakresie tętna
ćwiczenia trening stacyjny (5 ćwiczeń/3 serie/15 powtórzeń)
zakończenie stretching

 

Za tydzień kolejny dzień treningowy (sobota) z mojego I ETAPU 5-o tygodniowego przygotowania do MARATONU WIOSENNEGO

 

 

Komentarze

Pogoda Wrocław z serwisu

BlogRSS

zobacz więcej
TRASA jest KOBIETĄ - mamy dowód
Data: 03/03/2016

W czwartkowy wieczór Ola zapytała czy nie wybiorę się pobiegać po lesie. Znaczy się czy nie pojadę na Rajd "Róża Wiatrów" do Puszczy Zielonka, na trasę „lajtową” ...