Facebook RSS Kanał YouTube

Zmierz się

Pierwszego pomiaru dokonaj przed rozpoczęciem przygody z ćwiczeniami, bieganiem. Następnie mierz się raz w miesiącu. Jeśli nie będziesz siebie oszukiwała, zaprzyjaźnisz się z aktywnym i zdrowym stylem życia –  wcześniej czy później, będą efekty!

 

Na modelce (nasza śliczna Marzena) zaprezentuję, które partie ciała i w jaki sposób mierzyć. Teraz miara krawiecka będzie Twoją najlepszą i SZCZERĄ PRZYJACIÓŁKĄ.

 

Pamiętaj, aby mierzyć zawsze to samo ramię, udo oraz łydkę! Zrób to sama lub poproś koleżankę o zdjęcie miary.

 

  • KLATKA PIERSIOWA (1) – stań prosto, zdejmij miarę na wysokości sutków (a) i pod piersiami (b)
  • TALIA (2) – stań prosto, nie wciągaj brzucha, rozluźnij się. Talia znajduje się dokładnie pomiędzy ostatnim żebrem, a kolcami kości biodrowych, zazwyczaj tuż nad pępkiem.
  • Aby sprawdzić jak znikają nasze „wałeczki dodatkowo możemy dokonać pomiarów na wysokości samych kolców kości biodrowych (3) :)
  • BIODRA (4) – stań prosto, rozluźnij się, nie spinaj pośladków, zdejmij miarę na wysokości połowy pośladków, staraj się, aby miara była na jednej wysokości mierzonego miejsca ciała.
  • RĘCE (5) – ręka powinna być w takiej pozycji jak prezentuje modelka. Pomiaru dokonujemy w najszerszym miejscu między ramieniem, a łokciem.
  • UDA  (6) – stań prosto, rozluźnij się, zmierz udo w najszerszym miejscu, znajduje się ono zazwyczaj kilka centymetrów poniżej linii  pośladków.
  • ŁYDKA (7)  – w najszerszym miejscu, poniżej kolana

 

Chcesz wiedzieć dlaczego lepiej się mierzyć niż ważyć? Zachęcam do zapoznania się z artykułem wyjaśniającym szczegółowo OD CZEGO ZALEŻY MASA CIAŁA

 

Komentarze

Pogoda Wrocław z serwisu

BlogRSS

zobacz więcej
TRASA jest KOBIETĄ - mamy dowód
Data: 03/03/2016

W czwartkowy wieczór Ola zapytała czy nie wybiorę się pobiegać po lesie. Znaczy się czy nie pojadę na Rajd "Róża Wiatrów" do Puszczy Zielonka, na trasę „lajtową” ...